0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

رنگ موی زیتونی دودی

زمان مورد نیاز برای مطالعه 19 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1403/03/16
نظرات وبلاگ 0

رنگ موی زیتونی دودی ترکیبی به کار رفته از تناژهای گرم و سرد است که باعث می‌شود ظاهر و استایل شیک و امروزی داشته باشید، این رنگ مو به دلیل طیف وسیع رنگی که دارد قابل استفاده برای خانم‌های با پوست و سلیقه‌های مختلف است. اینکه  این رنگ مو به چه افرادی می‌آید بستگی به عوامل مختلفی مانند رنگ پوست،  مدل مو و... دارد ولی به طور طبیعی به افراد با پوست روشن بیشتر می‌آید.

رنگ موی زیتونی دودی می‌تواند ظاهری جذاب و زیبا به شما بدهد به شرطی که از یک رنگ موی باکیفیت و  با برند معتبر  استفاده کنید و  در کنار زیبایی بتوانید سلامت موهای خود را نیز حفظ کنید.

در این مقاله از سایت روژیا می‌توانید اطلاعات کاملی درباره بهترین برندهای رنگ موی زیتونی دودی به دست آورید، همچنین لینک خرید و اطلاعات کامل محصول را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

پیشنهاد خواندنی: معرفی رنگ موی زیتونی عسلی

رنگ موی زیتونی دودی

معرفی برندهای رنگ موی زیتونی دودی

رنگ موی زیتونی دودی  را از برند و فروشگاه‌های معتبر می‌توانیدتهیه و یک ظاهر جذاب و ایده آل برای خود رقم بزنید، این رنگ مو می‌تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که می‌خواهند شیک و زیبا دیده شوند. 

رنگ مو 100 میل آلبورا

این محصول از ترکیبات   یک کشور معتبر اسپانیایی ساخته شده است، این رنگ مو فاقد آمونیاک بوده و برای افراد که پوست حساس دارند و ممکن است در اثر رنگ کردن دچار خارش و سوزش کف سر شوند پیشنهاد می‌شود.  از مهم‌ترین ترکیبات به کار رفته در این محصول می‌توان به عصاره آلوئه ورا  اشاره کرد که باعث تقویت و درخشندگی موها می‌شود و در عین حال آن‌ها را نرم  و آبرسانی می‌کند.  از دیگر ترکیبات به کار رفته در این محصول می‌توان به روغن کنجد، زیتون، جوانه گندم و کراتین اشاره کرد.

رنگ مو 100 میل آلبورا
مشخصات فنی محصول :
  • کشور تولید کننده : ایران
  • حجم : 100 میل
  • حاوی : آنتی اکسیدان-ویتامین E
  • مواد : اسپانیا
  • کد : A - بژ صدفی
  • برند : آلبورا

رنگ مو 100 میل دوپیر Dupier

این رنگ مو را با وجود طیف رنگی وسیعی که دارد شناخته می‌رود، رنگ‌های متنوع این رنگ مو می‌تواند برای افراد با سلیقه‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. ویتامین C و B5 از ترکیبات به کار رفته در این محصول است، در کنار آن استفاده از مواد و روغن‌های گیاهی این رنگ مو باعث تقویت موها شده و آن‌ها را زیبا و درخشان می‌کند.  این رنگ مو در دو مدل کرمی و پودری موجود است که هر کدام از آن‌ها برای استفاده‌های خاص به کار برده می‌شود.

رنگ مو 100 میل دوپیر Dupier
مشخصات فنی محصول :
  • حاوی : آنتی اکسیدان-ویتامین E
  • سایر توضیحات : پیش فرض
  • کد : D 10.31 - بلوند بژ پلاتینه
  • کشور تولید کننده : ایران
  • مواد : آلمان
  • حجم : 100 میل

رنگ مو مارال 100 میل

موثرترین ترکیبات به کار رفته در این محصول سه ترکیب روغن آرگان، روغن بادام و روغن هسته انگور است که هر کدام از آن‌ها می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی بر روی موهای افراد بگذارد، از جمله خواص این ترکیبات می‌توان به  نرم شدن و مرطوب‌کنندگی، تغذیه و تقویت موها، افزایش درخشندگی و جذابیت، کمک به فرآیند رنگ مو و... اشاره کرد. 

مارال یک برند معتبر ایرانی است که توانسته یک محصول باکیفیت را با وجود قیمت مناسب ارائه دهد و نیازهای مشتریان خود را تا حدود زیادی برطرف کند.

رنگ مو مارال 100 میل
مشخصات فنی محصول :
  • حجم : 100 میل
  • کشور تولید کننده : ایران
  • حاوی : آنتی اکسیدان-ویتامین E
  • برند : مارال

رنگ مو فاقد سولفات پلو بیوتی 100میل

شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی این محصول را نداشتن سولفات، پارابن و مقدار کم آمونیاک دانست. رنگدانه‌های طبیعی به کار رفته در این رنگ مو علاوه بر ایجاد یک رنگ زیبا می‌تواند از آن از موها در برابر عوامل مختلف محافظت کند. کراتین موجود در   رنگ مو فاقد سولفات پلو بیوتی 100میل به ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده کمک می‌کند و می‌تواند که باعث درخشش موها شود. این رنگ مو در 100 طیف رنگی مختلف وجود دارد و همه افراد می‌تواندد از آن مناسب با نیاز خود از آن استفاده کنند.

رنگ مو فاقد سولفات پلو بیوتی 100میل
مشخصات فنی محصول :
  • حجم : 100 میل
  • ماندگاری : بالا
  • کشور تولید کننده : ایران
  • برند : پلو بیوتی
  • مواد : اسپانیا
  • حاوی : روغن آرگان

 معرفی انواع  رنگ موی زیتونی دودی

همانطور که گفتیم رنگ موی زیتونی دودی در طیف رنگی وسیعی قرار دارد و هر یک از رنگ‌های آن مناسب با افراد با نیاز و سلیقه‌های مختلف می‌تواند استفاده شود. با وجود تنازهای گرم و سردی که  رنگ موی زیتونی دودی  دارد می‌توان از زیبایی چشم‌گیر  هر یک از رنگ‌های آن نهایت لذت را ببرید.

زیتونی دودی روشن

این رنگ، روشن‌ترین نوع رنگ موی زیتونی دودی است و برای خانم‌هایی که پوست روشنی دارند، و موهای نازک و کم حجمی دارند  مناسب است. این رنگ به موها درخشش و عمق می‌بخشد و باعث می‌شود که همیشه شاداب باشند.

بلوند زیتونی

این رنگ، تناژی از رنگ موی زیتونی دودی روشن است که به رنگ بلوند متمایل است. این رنگ، برای خانم‌هایی که پوست روشن یا گندمی دارند، مناسب است و یک رنگ طبیعی به آن‌ها می‌دهد.

 زیتونی دودی متوسط

این رنگ، تناژ متوسطی از رنگ موی زیتونی دودی را دارد و برای انواع رنگ پوست مناسب است. استفاده از این رنگ مو می‌تواند باعث شود که جذابیت افراد بیشتر شده و زیباتر به نظر برسند.

زیتونی دودی تیره

این رنگ، تیره‌ترین نوع رنگ موی زیتونی دودی است و از ترکیب زیتونی و دودی ساخته شده است، و برای خانم‌هایی که پوست گندمی یا سبزه دارند، ایده‌آل است. این رنگ مو به افراد ظاهری جسور و خاص می‌دهد.

پیشنهاد خواندنی: رنگ موی شرابی مخملی تیره

انواع رنگ موی زیتونی دودی

زیتونی دودی دودی

این رنگ مو متمایل به رنگ موی دودی است و بیشتر به سمت دودی تمایل دارد، . این رنگ، برای خانم‌هایی که به دنبال رنگ مویی خاص و جذاب هستند می‌توان پیشنهاد داد.

زیتونی دودی آمبره

در این روش، رنگ مو از ریشه به سمت ساقه مو تیره‌تر می‌شود. این تکنیک، به موهای شما حجم و بعد می‌دهد و باعث می‌شود که جذاب‌تر به نظر برسید. از این رنگ مو برای افراد با موهای بلند پیشنهاد می‌شود.

زیتونی دودی بالیاژ

در این روش، رنگ موی زیتونی و دودی به صورت هایلایت‌های در بین موها دیده می‌شود که می‌تواند به موهایتان درخشش و بعد بیشتری بدهد. این رنگ مو برای افرادی که به دنبال یک رنگ خاص و منحصر به فرد هستند پیشنهاد می‌شود.

زیتونی دودی هایلایت

در این روش، هایلایت‌هایی به رنگ زیتونی دودی به موهایتان اضافه می‌شود که به باعث ایجاد تنوع در موها می‌شود، این رنگ مو خانم‌هایی که می‌خواهند با یک تغییر ساده موهای زیبا داشته باشند توصیه می‌شود.

 زیتونی دودی نقره‌ای

این رنگ مو بیشتر به رنگ نقره‌ای متمایل است و ترکیب زیتونی و دودی نقره‌ای می‌تواند تغییر زیبایی بر خانم‌هایی با پوست روشن و افرادی که موهای ضخیم و پرپشتی دارند ایجاد کند.

پیشنهاد خواندنی: رنگ موی مسی زیتونی

انواع رنگ موی دودی

نکات مهم درباره رنگ موی زیتونی دودی

رنگ موی زیتونی دودی برای اینکه ماندگاری بیشتری بر روی موها داشته باشد و بتوان مدت زمان بیشتری از زیبایی آن لذت برد نیاز به انجام  مراقبت‌هایی دارد که می‌توان پس از رنگ کردن به سادگی آن‌ها را انجام داد.

  • بعد از رنگ کردن از شامپو و سرم‌های مراقبت از مو استفاده کنید تا موها آسیب ندیده و ماندگاری بیشتری داشته باشند.
  • قرار گرفتن زیاد مو در معرض نور خورشید می‌تواند باعث کم رنگ شدن رنگ مو شود، هنگام بیرون رفتن سعی کنید موهای خود را به خوبی بپوشانید.
  • برای رسیدن به رنگ زیتونی دودی معمولاً از دکلره استفاده می‌شود که باید برای جلوگیری از آسیب‌هایی که در اثر دکلره به موها وارد می‌شود به طور مرتب موها را کوتاه کنید.
  • استفاده بیش از حد از وسایل حرارتی مانند سشوار و اتوی مو نیز می‌تواند به مرور زمان باعث از بین رفتن رنگ مو شود.

رنگ موی زیتونی به چه کسانی می آید؟ 

رنگ موی زیتونی یک گزینه زیبا و گرم برای افرادی است که می‌خواهند ظاهری طبیعی و زیبا داشته باشند. این رنگ مو به طور خاص با پوست‌های متوسط تا روشن و با زیرتندی گرم (warm undertones) همخوانی بیشتری دارد. به علاوه، اگر چشم‌های شما روشن (مانند آبی، سبز، خاکستری یا حتی قهوه‌ای روشن) هستند، این رنگ می‌تواند بسیار زیبا به آنها افزوده شود و به طبیعیت پوست و چشمانتان افزون کند.

 

اگر پوست شما تیره تر است، ممکن است یک نسخه تیره‌تر از رنگ موی زیتونی مناسب‌تر باشد تا بهترین هماهنگی را داشته باشد. از آنجایی که رنگ موی زیتونی در طیف وسیعی از درجه‌ها و نسخه‌ها وجود دارد، انتخاب نسخه‌ای که بهترین تطبیق را با ویژگی‌های شما دارد، می‌تواند به ظاهر شما جذابیت بیشتری ببخشد.

 

نتیجه‌گیری

رنگ موی زیتونی دودی را انتخاب کنید و  موهایی زیبا و جذاب را به خود هدیه دهید، این رنگ مو می‌تواند باعث شود که شما زیبایی چشم‌گیری داشته باشیدو انتخاب برند باکیفیت نیز می‌تواند از آسیب دیدن موهای شما جلوگیری کند و باعث شود در کنار یک رنگ موی جذاب موهایی سالم و بانشاط داشته باشید.

نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment
مشاوره و پشتیبانی