0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

زیباترین رنگ موی شرابی مخملی تیره

زمان مورد نیاز برای مطالعه 21 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1403/03/07
نظرات وبلاگ 0

امروزه در بین خانم‌های جوان استفاده از رنگ موی شرابی مخملی تیره بسیار پرطرفدار و محبوب شده است، رنگ موی شرابی مخملی تیره که ترکیبی از رنگ‌های قرمز، بنفش و آبی است، زیبایی چشم‌گیری به موهای خانم‌ها می‌دهد. از این رنگ مو برای افردی که می‌خواهند به موهای خود عمق بدهند و آن‌ها را حجیم‌تر نشان دهند استفاده می‌شود.

برای رسیدن به این رنگ زیبا باید چند رنگ مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید تا به رنگ دلخواهتان برسید، رنگ‌های زیادی در بازار با برند و کیفیت‌های مختلف موجود است، برای اینکه به رنگ موی شرابی مخملی تیره برسید باید در انتخاب رنگ و برند آن بسیار توجه کنید چون ممکن است که یک محصول بی کیفیت باعث آسیب رساندن به موهای شما شود.

در این مقاله از سایت روژیا شما را با بهترین برندهای موجود در بازار مانند مارال، ترام کالر، پلو بیوتی و ویتاال آشنامی‌کنیم، توضیحات و لینک خرید محصولات را نیز در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید با این برندها آشنا شده و با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک رنگ مو شرابی

رنگ موی شرابی مخملی تیره

معرفی بهترین رنگ موی شرابی مخملی تیره

انتخاب رنگ مناسب موی شما تاثیر زیادی بر روی زیبایی و سلامت موهای شما می‌گذارد، استفاده از رنگ مویی که بتواند در کنار زیباکردن مو از آسیب زدن به آن نیز جلوگیری کند می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

برای رسیدن به رنگ موی شرابی مخملی تیره می‌توانید از برندهایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم استفاده و زیبایی موهای خود را چند برابر کنید.

رنگ مو 100 میل ویتاال - vitael

یک محصول با کیفیت و بسیار کاربردی که با وجود رنگدانه‌های بسیار قوی باعث می‌شود موهایی زیبا و خوش حالت داشته باشید، این ویژگی باعث شده که برای افرادی که موهای سفید دارند پوشانندگی بسیار عالی داشته باشد و به رنگ دلخواه خود برسند. رنگ مو 100 میل ویتاال - vitael دارای روغن آرگان، کراتین، زیتون و کلاژن می‌باشد که باعث شده از آسیب زدن به موها جلوگیری و باعث تقویت موها شود.همچنین این رنگ مو فاقد موادی است که حساسیت ایجاد می‌کنند، به همین دلیل باعث سوزش و خارش کف سر نمی‌شود.

رنگ مو 100 میل ویتاال - vitael
مشخصات فنی محصول :
  • حجم : 100 میل
  • ماندگاری : بالا
  • حاوی : آنتی اکسیدان-ویتامین E
  • سایر توضیحات : فاقد آمونیاک
  • برند : ویتاال
  • کشور تولید کننده : ایران

رنگ مو 100 میل ترام کالر

این محصول دارای طیف وسیعی از رنگ‌های روشن، تیره، فانتزی و... است که باعث می‌شود رنگ دلخواه خود را بدست آورید. از ترکیبات به کار رفته در این محصول می‌توان به روغن کراتین، روغن آرگان، ویتامین E و... اشاره کرد که از آسیب و خشک شدن موها جلوگیری می‌کند.

رنگ مو 100 میل ترام کالر
مشخصات فنی محصول :
  • حجم : 100 میل
  • ماندگاری : بالا
  • مواد : آلمان
  • کشور تولید کننده : ایران
  • حاوی : آنتی اکسیدان-ویتامین E
  • سایر توضیحات : پیش فرض

رنگ مو فاقد سولفات پلو بیوتی 100میل

پلو بیونی یک برند محبوب و پرطرفدار در میان لوازم آرایشی می‌باشد، رنگ مو فاقد سولفات پلو بیوتی 100میل یکی از محصولات این برند است که با وجود ترکیبات موثر به کار رفته در آن از جمله کراتین باعث یکدست و نرم شدن موهای شما بعد از رنگ کردن می‌شود. استفاده از این محصول با وجود رنگ‌های متنوعی که دارد می‌تواند موهای شما را به رنگ رنگ موی شرابی مخملی تیره برساند و باعث زیباتر دیده شدن موهای شما شود.

رنگ مو فاقد سولفات پلو بیوتی 100میل
مشخصات فنی محصول :
  • حجم : 100 میل
  • ماندگاری : بالا
  • کشور تولید کننده : ایران
  • برند : پلو بیوتی
  • مواد : اسپانیا
  • حاوی : روغن آرگان

رنگ موی 120 میل الوکسین

الوکسین یک برند ایرانی با کیفیت است که مواد به کار رفته در آن از کشور آلمان است، رنگ موی 120 میل الوکسین با وجود تنوع رنگی زیاد می‌تواند پاسخگوی نیازهای همه افراد باشد. از جمله ترکیبات به کار رفته در این محصول می‌توان به سرم الماس و برلیان و ویتامین E اشاره کرد که باعث می‌شود موه سلامتی خود را حفظ کنند و به آنها آسیبی وارد نشود.  

استفاده آسان، ماندگاری بالا، درخشندگی موها و... برخی از ویژگی‌های رنگ موی 120 میل الوکسین است.

رنگ موی 120 میل الوکسین
مشخصات فنی محصول :
  • مواد : آلمان
  • حاوی : سرم الماس و برلیان
  • سایر توضیحات : پیش فرض
  • ماندگاری : بالا
  • حجم : 120 میل
  • برند : الوکسین

حال که با برندهای مختلف رنگ موی شرابی مخملی تیره آشنا شدید، حتما برایتان جالب است که بدانید این رنگ مو برای چه افرادی مناسب و با چه ترکیباتی می‌توان به این رنگ رسید. در ادامه همراه ما باشید تا نکات مربوط به رنگ موی شرابی مخملی تیره را به شما معرفی کنیم.

رنگ موی شرابی مخملی تیره برای چه افرادی مناسب است؟

این رنگ مو برای طیف وسیعی از افراد با رنگ پوست‌های مختلف قابل استفاده است و کاربرد دارد. به همین دلیل با اسقبال زیاد افراد مواجه شده است، اما به طور کلی برای افراد با رنگ پوست‌های زیر استفاده از این رنگ مو بیشتر توصیه می‌شود:

رنگ پوست روشن: یکی از بهترین انتخاب افراد با این نوع پوست استفاده از رنگ موی شرابی مخملی تیره است چرا که باعث ایجاد گرمی و درخشش در پوست صورت آن‌ها می‌شود. ایجاد لایه‌هایی از بلوند و قهوه‌ای روشن در این رنگ می‌تواند ترکیب بی‌نظیری را برای افراد با این نوع پوست ایجاد کند.

رنگ پوست گندمی: استفاده از رنگ موی شرابی مخملی تیره برای افراد با پوست گندمی تیره باعث عمق بخشیدن و برجسته شدن پوست آن‌ها می‌شود. استفاده از این رنگ و ترکیب آن‌ با رنگ‌هایی مانند شرابی آجری و مسی می‌تواند یک ترکسیب عالی برای پوست گندمی باشد.

رنگ پوست تیره: رنگ موی شرابی مخملی تیره برای افراد با پوست تیره باعث جذابیت و زیبایی پوست آن‌ها می‌شود، برای افراد با پوست تیره ترکیب این رنگ با شرابی بنفش و یاقونی بنفش می‌شود  باعث روشن شدن  و باز شدن صورت شود.

در انتخاب رنگ موی شرابی مخملی تیره علاوه بر رنگ پوست باید به موارد دیگری مانند رنگ موی طبیعی، آرایش، رنگ چشم و... نیز دقت و براساس آن رنگ موی خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  معرفی رنگ مو قهوه ای

رنگ موی شرابی برای چه افرادی مناسب است؟

فرمول‌های ایجاد رنگ موی شرابی مخملی تیره

رنگ موی شرابی مخملی تیره را می‌توان در رنگ‌ها و ترکیبات مختلفی بدست آورد، این رنگ مو برای افراد بسته به سطح  پایه مو، میزان روشنایی رنگ دلخواه و تناژ رنگی مورد استفاده با یکدیگر تفاوت دارد.

برخی از ترکیبات رنگی در  ایجاد رنگ موی شرابی مخملی شامل موارد زیر است:

شرابی بنفش

نصف تیوپ رنگ شرابی پایه 6
یک چهارم تیوپ رنگ بنفش پایه 6
یک چهارم تیوپ رنگ آبی پایه 6
2 سانت واریاسیون بنفش
2 سانت واریاسیون آبی
اکسیدان 6 درصد

شرابی گیلاسی

سه چهارم تیوپ رنگ قرمز گیلاسی پایه 5
یک چهارم تیوپ رنگ بنفش تیره پایه 5
2 سانت واریاسیون بنفش
اکسیدان 6 درصد

شرابی آلبالویی

یک تیوپ رنگ آلبالویی پایه 6
نصف تیوپ رنگ بنفش یاسی پایه 7
اکسیدان 9 درصد

شرابی مهاگونی

سه چهارم تیوپ رنگ مهاگونی پایه 5
یک چهارم تیوپ رنگ آبی یاقوتی پایه 5
2 سانت واریاسیون آبی
اکسیدان 6 درصد

بیشتر بخوانید: فرق مژه والیوم با مگا والیوم

 

فرمول ایجاد رنگ موی شرابی مخملی تیره

نکات مهم در استفاده از   رنگ موی شرابی مخملی تیره

در استفاده از رنگ موی شرابی مخملی تیره باید چند نکته را رعایت کنید تا بتوانید یک رنگ زیبا را بدون ایجاد هیچ گونه آسیب به موهای خود داشته باشید. برخی از نکات  مهم در استفاده از رنگ موی شرابی مخملی تیره شامل موارد زیر است:

  • سعی کنید از محصولات باکیفیت برای رنگ کردن موهایتان استفاده کنید تا آسیبی به آن‌ها وارد نشود.
  • مقدار استفاده از هر رنگ برای دست آمدن رنگ موی شرابی مخملی تیره می تواند بسته به شدت رنگ مورد نظر شما متفاوت باشد.
  •  اگر موهایتان به طور طبیعی بلوند یا روشن است، ممکن است به دکلره کردن موهایتان قبل از رنگ کردن به رنگ شرابی مخملی تیره نیاز داشته باشید پس از یک آرایشگر مجرب قبل از رنگ کردن کمک بگیرید و با آن مشورت کنید.
  • حتماً قبل از رنگ کردن، تست رنگ را روی قسمتی از موهای خود که در معرض دید نیست انجام دهید.
  • از موهای رنگ شده خود مراقبت کنید چون رنگ موی شرابی مخملی تیره می تواند به مرور زمان محو شود.
  • برای حفظ رنگ و شادابی موهایتان، از شامپو و نرم کننده مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید و از قرار گرفتن موها در معرض نور مستقیم خورشید به مدت طولانی خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین پودر دکلره برای به پایه رساندن مو

نکات مهم در استفاده از رنگ موی شرابی مخملی تیره

در نهایت سعی کنید رنگ موی شرابی مخملی تیره را با کیفیت عالی تهیه کنید چون سلامت موهای شما با وجود استفاده از محصوولات بی کیفیت ممکن است که به خطر بیفتد و برای جبران آن مجبور باشید که هزینه‌های زیادی پرداخت کنید. رنگ موی شرابی مخملی تیره مناسب برای افرادی است که می‌خواهند موهای زیبا و جذابی داشته باشند. 

با خرید از برندها و نکاتی که در استفاده از رنگ موی شرابی مخملی تیره به شما معرفی کردیم می‌توانید رنگ موی زیبای خود را داشته و از دیدن زیبایی‌های آن نهایت لذت را ببرید. 

نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment
مشاوره و پشتیبانی