0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

معرفی رنگ مو زیتونی عسلی

زمان مورد نیاز برای مطالعه 25 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1403/03/14
نظرات وبلاگ 0

یکی از بهترین رنگ‌هایی که می‌توان برای مراسم‌های خاص و ست کردن آن با آرایش صورت استفاده کرد رنگ مو زیتونی عسلی است چرا که با وجود تناژ و رنگ‌های مختلف از آن برای همه افراد با پوست‌ و سلیقه‌های مختلف کاربرد دارد. این رنگ مو می‌تواند باعث زیبایی چشم‌گیری بر روی صورت شما شده و جذابیت چشمگیری را به شما هدیه دهد.

در ادامه مقاله انواع مختلفی از  رنگ مو زیتونی عسلی را به شما معرفی می‌کنیم و لینک خرید و توضیحات رنگ مو زیتونی عسلی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید به راحتی از این رنگ مو استفاده کرده و به یک رنگ موی جذاب و چشمگیر برسید.

پیشنهاد خواندنی: رنگ موی مسی زیتونی

معرفی بهترین برند رنگ مو زیتونی عسلی

معرفی برند رنگ مو زیتونی عسلی

اینکه از چه برند رنگ مویی استفاده می‌کنید اهمیت زیادی دارد چرا که استفاده از یک رنگ مو که دارای برند معتبر و کیفیت بالا نباشد نه تنها رنگ موی دلخواه را به شما نمی‌دهد بلکه می‌تواند آسیب زیادی به موهای شما بزند. برخی از برندهای پرطرفدار و باکیفیت رنگ مو که در سایت روژیا امکان خرید آن برایتان فراهم شده شامل موارد زیر است:

رنگ موی 120 میل الوکسین

این رنگ مو به عنوان یک محصول بسیار کاربردی با وجود حفاظت از مو در حین رنگ کردن شناخته می‌شود، ویژگی‌های این محصول باعث شده که افراد زیادی از آن را انتخاب و به نتیجه دلخواه خود برسند. فرمولاسیون به کار رفته در آن که باعث مرطوبت شدن موها می‌شود، ماندگاری و رنگدهی بالا، طیف رنگی وسیع، قابلیت استفاده آسان، ویتامین E و... برخی از ویژگی‌های این محصول فوق‌العاده است.

رنگ موی 120 میل الوکسین
مشخصات فنی محصول :
  • مواد : آلمان
  • حاوی : سرم الماس و برلیان
  • سایر توضیحات : پیش فرض
  • ماندگاری : بالا
  • حجم : 120 میل
  • برند : الوکسین

رنگ مو 100 میل ویتاال - vitael

رنگ مو 100 میل ویتاال نیز دارای ترکیبات و ویژگی‌های بی‌شماری است که  باعث محبوبیت آن شده است. این رنگ مو به یک محصول عالی برای استفاده در منزل و سالن‌ برای آرایشگر‌های حرفه‌ای تبدیل شده است. رنگدانه‌های غنی به کار رفته در این رنگ مو باعث می‌شود که رنگی مطابق را رنگ کاتولوگ داشته باشید. همچنین این محصول دارای استاندارهای لازم که از آسیب رساندن به مو مو جلوگیری می‌کند است، که باعث می‌شود کف سر دچار خارش و سوزش نشود.

رنگ مو 100 میل ویتاال - vitael
مشخصات فنی محصول :
  • حجم : 100 میل
  • ماندگاری : بالا
  • حاوی : آنتی اکسیدان-ویتامین E
  • سایر توضیحات : فاقد آمونیاک
  • برند : ویتاال
  • کشور تولید کننده : ایران

رنگ مو 100 میل ترام کالر

ترام کالر یک برند مشهور ایرانی است، اما ترکیبات آلمانی به کار رفته در آن باعث شده که به عنوان یک محصول منحصر به فرد شناخته شود. این رنگ مو می‌تواند با توجه به طیف رنگی وسیع خود نیاز و سلیقه افراد زیادی را می‌تواند برطرف کند. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا یکی از ویژگی‌های بارز این محصول است. خاصیت تثبیت رنگ با وجود ترکیبات به کار رفته در آن باعث می‌شود که برای مدت زیادی بتوانید از تماشای رنگ موی خود لذت ببرید.

رنگ مو 100 میل ترام کالر
مشخصات فنی محصول :
  • حجم : 100 میل
  • ماندگاری : بالا
  • مواد : آلمان
  • کشور تولید کننده : ایران
  • حاوی : آنتی اکسیدان-ویتامین E
  • سایر توضیحات : پیش فرض

رنگ مو فاقد سولفات پلو بیوتی 100میل

رنگ مو پلو بیوتی 100 میل فاقد سولفات و پارابن است و می‌تواند از موها را از آسیب‌های احتمالی که در اثر استفاده از این مواد ممکن است پیش بیاید محافظت کند و همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند. طیف رنگی این رنگ مو شامل 100 رنگ است که هر کدام از آن‌ها دارای رنگدانه‌های بسیار غنی هستند و می‌توانند افراد را به رنگ دلخواهشان برسانند. کراتین به کار رفته در این رنگ مو باعث ترمیم و تقویت موهای افراد می‌شود و باعث می‌شود از آسیب دیدن به آن‌ها جلوگیری شود.

رنگ مو فاقد سولفات پلو بیوتی 100میل
مشخصات فنی محصول :
  • حجم : 100 میل
  • ماندگاری : بالا
  • کشور تولید کننده : ایران
  • برند : پلو بیوتی
  • مواد : اسپانیا
  • حاوی : روغن آرگان

هر یکی از رنگ موهایی که در بالا به شما معرفی کردیم با ویژگی‌های خاصی که دارند می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند و باعث ایجاد یک رنگ موی زیبا و جذاب برای شما شود. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا شرط اصلی خرید رنگ مو است که محصولات سایت اکسیر همگی دارای این ویژگی‌ها هستند.

معرفی انوع رنگ موی زیتونی عسلی

معرفی انوع رنگ موی زیتونی عسلی

همانطور که گفتیم رنگ موی عسلی یکی از رنگ موهای پرطرفدار در بین رنگ‌های مختلف است. این رنگ مو با وجود طیف رنگی متنوعی که دارد برای افراد زیادی قابل استفاده است و می‌توانند از آن استفاده کنند. در ادامه 8 نوع رنگ موی زیتونی و اینکه برای چه افرادی مناسب هستند را به شما معرفی می‌کنیم:

1. زیتونی عسلی روشن

این رنگ برای خانم هایی با موهای روشن یا متوسط که می خواهند موهای خود را بدون ایجاد کنتراست زیاد روشن تر کنند، همچنین برای چشمان روشن و خانم‌هایی که موهای بلند و صاف یا کوتاه و لایه لایه نیز دارند نیز جذابیت زیادی دارد.

 زیتونی عسلی متوسط

2. زیتونی عسلی متوسط

محبوب ترین طیف رنگ موی زیتونی عسلی است که برای اکثر رنگ های پوست قابل استفاده است و برای  افراد با پوست روشن متوسط یا گندمی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زیتونی عسلی تیره

3. زیتونی عسلی تیره

این رنگ برای خانم هایی با موهای تیره که می خواهند به موهای خود رنگ و درخشش اضافه کنند، مناسب است. برای افراد با پوست تیره یا موهای متوسط تا تیره بیشتر پیشنهاد می‌شود. 

پیشنهاد خواندنی: انواع رنگ مو با دکلره

انواع رنگ موی زیتونی عسلی

4. زیتونی عسلی طلایی

این رنگ با رگه های طلایی، گرمی و درخشش بیشتری به موها می بخشد. این رنگ مو ترکیبی از رنگ‌های زیتونی، عسلی و طلایی است و برای خانم‌هایی با  پوست روشن تا متوسط یا چشمان روشن تا عسلی  مورد استفاده قرار می‌گیرد.

5. زیتونی عسلی مسی

این رنگ با رگه های مسی، به موها عمق و بعد می دهد و برای خانم هایی که به دنبال رنگی خاص و جسورانه هستند، مناسب است. رنگ عسلی نیز با تناژ گرم باعث جذابیت بیشتر این رنگ مو می‌شود. رنگ موی زیتونی عسلی مسی مناسب برای پوست روشن تا متوسط یا چشمان عسلی تا قهوه ای است.

 زیتونی عسلی کهربایی

6. زیتونی عسلی کهربایی

این رنگ با رگه های کهربایی، به موها درخششی گرم و آفتابی می دهد. ترکیب این رنگ مو  زیتونی، عسلی و کهربایی است و برای خانم‌هایی که  به دنبال رنگ خاص و چشمگیر هستند پیشنهاد می‌شود.

7. زیتونی عسلی شکلاتی

زیتونی عسلی شکلتی انتخاب بسیاری از خانم‌هایی است که می‌خواهند ظاهری جذاب و شیک داشته باشند. این رنگ با تناژ قهوه ای شکلاتی، به موها عمق و بعد می دهد و برای خانم هایی که به دنبال رنگی طبیعی و ظریف هستند، مناسب است. این رنگ مو به افراد با چشمان قهوه‌ای و پوست متوسط تا تیره بیشتر می‌آید.

8. زیتونی عسلی یخی

این رنگ با تناژ خاکستری یخی، عسلی و زیتونی به موها حالتی مدرن و امروزی می دهد و برای خانم هایی که به دنبال رنگی خاص و متمایز هستند، پیشنهاد می‌شود. این رنگ مو برای همه افراد قابل استفاده است و می‌تواند زیبایی چشمگیری رابه خانم‌ها بدهد.

هر یک از  این رنگ موها می‌تواند ظاهری جذاب و زیبا به شما بدهد به شرطی که آن‌ها از برندهای معتبر خریداری کنید و مناسب با پوست و موهای خود آن‌ها را انتخاب کنید.

پیشنهاد خواندنی:  رنگ موی شرابی مخملی تیره

نکات مهم در انتخاب رنگ موی زیتونی عسلی

رنگ موی زیتوی عسلی به چه کسانی می آید؟

رنگ موی زیتونی عسلی یک انتخاب بسیار زیبا و طبیعی است که به افرادی با ظاهری گرم و دلنشین بسیار خوب می‌آید. این رنگ مو به طور خاص با پوست‌هایی که زیرتندی گرم دارند، به خوبی ترکیب می‌شود. افرادی که پوستشان سفید تا متوسط و با زیرتندی گرم (warm undertones) دارند، می‌توانند به راحتی از رنگ موی زیتونی عسلی استفاده کنند و ظاهری طبیعی، گرم و دلنشین داشته باشند.

همچنین، اگر چشم‌های شما روشن باشند، مانند آبی، سبز یا قهوه‌ای روشن، این رنگ مو می‌تواند به زیبایی چشمانتان افزوده شود و جذابیت طبیعی ظاهر شما را تازه کند.

برای افرادی که پوستشان تیره‌تر است، نیز نسخه‌های تیره‌تر از رنگ موی زیتونی عسلی می‌تواند گزینه مناسبی باشد تا بهترین تطبیق را با ویژگی‌هایشان داشته باشد و ظاهری هماهنگ و جذاب داشته باشد.

نکات مهم در انتخاب و نگهداری رنگ موی زیتونی عسلی

نکات مهم در انتخاب و نگهداری رنگ موی زیتونی عسلی

  • سعی کنید قبل از انتخاب رنگ موی زیتونی عسلی با یک آرایشگر حرفه‌ای صحبت کنید تا رنگ موی مناسب با شما ر ا  پیشنهاد دهد.
  • بعد از رنگ کردن از ماسک و سرم‌های محافظت از مو به طور مکرر  استفاده کنید.
  • شامپو و نرم‌کننده مخصوص بعد از رنگ کردن موها را انتخاب کنید، تا ماندگاری رنگ موی شما بیشتر شود.
  • موهای خود را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.
  • سعی کنید به طور مرتب از استخر و سونا استفاده نکنید.

چه کسانی نباید از رنگ موی زیتونی استفاده کنند؟

استفاده از رنگ موی زیتونی برای اکثر افراد مناسب است، اما عواملی وجود دارند که ممکن است انتخاب این رنگ را برای برخی افراد مناسب نکنند.

کسانی که بهتر است از رنگ موی زیتونی اجتناب کنند:

افرادی با پوست بسیار روشن و زیرتون گرم: رنگ زیتونی معمولاً برای پوست‌های با زیرتون سرد مناسب‌تر است. اگر پوست شما بسیار روشن و زیرتون گرم دارد، ممکن است رنگ زیتونی چهره شما را کدر نشان دهد.

افرادی با موهای بسیار آسیب دیده: اگر موهای شما بسیار خشک، شکننده و آسیب دیده است، رنگ کردن مو به هر رنگی، از جمله زیتونی، می‌تواند به موهای شما آسیب بیشتری وارد کند. بهتر است ابتدا موهای خود را ترمیم کرده و سپس به فکر تغییر رنگ مو باشید.

افرادی که به مواد شیمیایی رنگ مو حساسیت دارند: اگر به مواد شیمیایی موجود در رنگ مو حساسیت دارید، بهتر است از هرگونه تغییر رنگ مو اجتناب کنید.

نتیجه گیری:

 رنگ مو زیتونی عسلی انتخاب افراد باسلیقه‌ای است که می‌خواهند رنگ موی خاص و جذابی را انتخاب کنند و به دنبال زیبایی و درخشش موهای خود هستند.  انتخاب این رنگ مو برای مناسبت‌های خاص مانند تولد، عروسی، جشن و استفاده روزمره پیشنهاد می‌ود و همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

سوالات متداول 

 

تفاوت بین رنگ موی زیتونی طبیعی و شیمیایی چیست؟ 

 

رنگ طبیعی ماندگاری کمتری دارد و معمولاً از مواد طبیعی تهیه می‌شود. رنگ شیمیایی ماندگاری بیشتری دارد و تنوع رنگی بیشتری ارائه می‌دهد.

 

چگونه رنگ پریدگی رنگ موی زیتونی را برطرف کنیم؟ 

 

از شامپوهای رنگ‌دانه‌گذار استفاده کنید یا به آرایشگاه مراجعه کنید. 

 

چه پایه رنگی برای رسیدن به رنگ موی زیتونی مناسب است؟

 

بسته به رنگ زیتونی مورد نظر، پایه‌های مختلفی مانند پایه 6، 7 یا 8 مناسب است.

 

چه اکسیدانی برای رنگ موی زیتونی مناسب است؟ 

 

معمولاً از اکسیدان 6 یا 9 درصد استفاده می‌شود. 

 

رنگ موی زیتونی با چه سبک آرایشی هماهنگ است؟ 

 

با آرایش طبیعی و سبک، آرایش دودی و آرایش‌های گرم هماهنگ است. 

 

آیا رنگ موی زیتونی برای موهای آسیب دیده مناسب است؟ 

 

اگر موهای شما خیلی آسیب دیده است، بهتر است قبل از رنگ کردن، موهایتان را تقویت کنید. 

 

آیا رنگ موی زیتونی باعث ریزش مو می‌شود؟ 

 

اگر از محصولات باکیفیت استفاده شود و به درستی از موهایتان مراقبت کنید، رنگ مو باعث ریزش مو نمی‌شود.

 

نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment
مشاوره و پشتیبانی